Замовити demo-версію
Система обміну
        електронними документами

Сервіс побудовано на основі класичної клієнт-серверної архітектури

500+

клієнтів уже користуються системою

Користувач
DOC
ZIP

Система обміну електронними документами

корпоративні клієнти
корпоративні клієнти
корпоративні клієнти

для корпоративних
клієнтів

Переваги

Використовуйте електронні документи замість паперових

Електронні документи, підписані КЕП, на законодавчому рівні є юридично значущими,
а електронний підпис прирівнюється до власноручного

Гнучке управління

Гнучке управління

доступом до документів завдяки розмежуванню прав у системі

Arrow Line
Оптимізація витрат і ресурсу

Оптимізація витрат і ресурсу

на підготовку і підписання документів: доступ 24/7, прозорість, зручність

Гнучке управління

Персональний менеджер

навчає роботі з системою і супроводжує на всіх етапах користування нею

Рішення для бізнесу

Електронний документообіг
Електронний документообіг

Електронний документообіг

Це сучасне, зручне і надійне рішення для бізнесу

(01)
 Для малого і середнього бізнесу

«Мій Арт-Офіс»

Доступні масові дії з документами, підписання КЕП/ЕЦП. Надання доступу до документа контрагентам, встановлення зв’язків. Архівне зберігання та пошук документів. API для інтеграції з існуючими корпоративними рішеннями.

(02)
 Для великого бізнесу

«Арт-Офіс корпоративне рішення»

Функціонал рішення для масового сегменту підсилено додатковими можливостями. Налаштування політик підписання документів під потреби бізнесу. Подання звітності в контролюючі органи. Ролі в системі і розмежування прав користувачів.

(03)
Варіанти впровадження сервісу:
  • SaaS (хмарне рішення «Мій Арт-Офіс»)
  • Self-hosted (впровадження окремого екземпляру системи в інфраструктурі клієнта)

модулі сервісу

« Арт-Офіс Корпоративне рішення »

Забезпечує організацію корпоративного документообігу та автоматизацію бізнес-процесів на підприємствах Дозволяє вирішити велику кількість завдань завдяки функціоналу наявних модулів сервісу Користувач сам обирає модулі, з яких буде складатися корпоративне рішення, виходячи з бізнес-потреб підприємства

Фінансовий моніторинг

Фінансовий моніторинг

Автоматизація внутрішньої оцінки та верифікації контрагентів при проведенні первинного фінансового моніторингу.

Фінансовий моніторинг
Фінансовий моніторинг

Програмний API

Для автоматизації процесів та інтеграції з ERP-системами

Фінансовий моніторинг

Звітність

Формування, підписання, камеральна перевірка та відправка електронної звітності ФОП до ДПС України

Фінансовий моніторинг

Фінансовий моніторинг

Автоматизація внутрішньої оцінки та верифікації контрагентів при проведенні первинного фінансового моніторингу.

Фінансовий моніторинг
Фінансовий моніторинг

Обмін внутрішніми документами

Створення, підписання та узгодження внутрішніх електронних документів. Створення власних маршрутів обробки.

Фінансовий моніторинг

Обмін зовнішніми документами

Створення, підписання та обмін електронними документами між контрагентами. Створення власних маршрутів обробки

Робота з документами

Налаштовуйте під корпоративні потреби
політики підписання документів
та мітки підписів

(01) Формати документів

faq_arrow
Формати документів
  • DOCX, XLSX, PDF, XML, RTF, DOC, XLS, DBF, ZIP, TXT, JPG, PNG та інші.

(02) Формати підписів

faq_arrow
pdf
Формати документів
  • CadES X Long (для довгострокового і архівного зберігання документів);
  • CadES Base;
  • AsiC-S/E.

(03) Політики підписання та мітки підписів

faq_arrow
docs
Формати документів
  • Гнучкі сценарії підписання та погодження внутрішніх документів;
  • Зручна візуалізація, створення шаблонів погодження;
  • Формування спеціальних міток підпису з вичерпною інформацією про нього;
  • Графічна візуалізація підпису користувача і печатки організації;
  • Впровадження електронного підпису в структуру документа, що робить його незмінним після підписання. 

(04) Робота з документами у «Арт-офіс Корпоративне рішення»

faq_arrow
pdf
docs
Формати документів
  • Створення і візуалізація маршрутів підписання та узгодження для внутрішніх документів;
  • Можливість подання звітності контрагентами – ФОП 3-ї групи;
  • Додавання до документа спеціальних міток підписів з реквізитами підписантів;
  • Архівне зберігання, пошук, коментування документів;
  • Встановлення зв’язків між документами;
  • Експорт ZIP-архіву підписаного документу для подальшої перевірки підписів на сайті Центрального засвідчувального органу.
xls
pdf
Формати документів
pdf
Формати підписів
docs
Політики підписання та мітки підписів
pdf
docs
Робота з документами у «Арт-офіс Корпоративне рішення»
Опис функціональних можливостей
clipboard_text
lock

Безпека

Персональна система для вашої компанії
гарантує повний захист даних

Безпека найвищого рівня Безпека найвищого рівня
Безпека мережі

Безпека мережі

  • Доступ до сервісу здійснюється за протоколом HTTPS, що є промисловим стандартом гарантування безпеки передачі даних у мережі Інтернет.
  • Для створення безпечного з'єднання між веб-сервером і клієнтським браузером використовується SSL-сертифікат сертифікаційного центру Sectigo/Comodo, завдянням якого є однозначно ідентифікувати сервер.
Шифрування даних

Шифрування даних

  • Шифрування даних забезпечується at rest та in motion.
  • at rest – забезпечується шифруванням AES-256;
  • in motion – забезпечується шифруванням TLS не нижче версії 1.2. Довжина ключа RSA 2048 біт.
Захист інформації

Захист інформації

Безпека акаунтів

Безпека акаунтів

  • Доступ до кабінету користувача по КЕП або за обліковим записом користувача з ACTIVE DIRECTORY
  • Доступ по API тільки з використанням унікального токена користувача.
Конфіденційність забезпечено

Конфіденційність забезпечено

  • Співробітники компанії не мають доступу до всіх документів компаній завдяки чіткому поділу: «Кабінет організації» та «Кабінет співробітника організації»
  • Звільнені співробітники не мають доступу до документів організації завдяки механізму управління ролями та правами доступу користувачів до системи

сфери призначення

Сфери застосування
електронного документообігу

foruse_line
Телекомунікації
television
Логістичні компанії
truck
Страхові компанії
Туристичні оператори
Event компанії
Ритейл
Орендодавці
airplane
Консалтингові компанії
Аутсорсингові компанії
brackets
ІТ технології
gift

про нас говорять

Відгуки клієнтів Відгуки клієнтів Відгуки клієнтів Відгуки клієнтів Відгуки клієнтів Відгуки клієнтів Відгуки клієнтів Відгуки клієнтів Відгуки клієнтів

Це зручно і вигідно
Визнається державою

Використовуйте
електронні документи
замість паперових

Приклад роботи з документами

На зв’язку

Наші контакти

Місце розташування
03035, Україна,
м. Київ,вул. Сурикова,
3, оф. 19
×

Виникли питання?

Залиште контакти, щоб отримати вичерпну персональну консультацію