Переваги електронних документів Арт-Офіс | Арт-Офіс
Search
Search
Zoeken
Увійти
  • Зареєструватись
Арт-Офіс - Офіційний сайт Арт-Офіс - Офіційний сайт Задати питання ВХІД
  • Прoдукти
    • «Мій Арт-Офіс»
    • Для корпорацій
    • Десктопні продукти
  • Блог
  • Ціни
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Підтримка
    • Дoкумент Арт-Офіс
    • Експертні висновки
    • Інструкція користувача
    • FAQ - Часті питання
    • Калькулятор економії
    • Зворотній зв'язок
  • Інтеграція з 1С
  • API
  • Для ОСББ
  • Кoнтакти
 

Документ Арт‑Офіс

 
Документ Арт‑Офіс є юридично значимим в Україні електронним документом MS Word, MS Excel або PDF, який повністю відповідає вимогам чинного законодавства України у сфері електронного документообігу та використання електронних документів.
 
 

Документ Арт‑Офіс

 
це електронний документ у форматі:
  • OOXML - Office Open XML, стандарт ECMA-376, ISO/IEC 29500, формат документів Microsoft Office версії 2007 та вище (файли документів MS Word мають розширення «.docx», файли документів MS Excel - «.xlsx»);
  • PDF - Portable Document Format, стандарт ISO 32000, RFC3778, формат документів Adobe (файли таких документів мають розширення «.pdf»).
 
 
Документ Арт‑Офіс може бути підписаний кваліфікованим електронним підписом (КЕП) або електронним цифровим підписом (ЕЦП), що виданий одним з Кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг (КНЕДП):
  • КНЕДП «MASTERKEY»,
  • КНЕДП Інформаційно-довідкового департаменту Державної фіскальної служби України,
  • КНЕДП ТОВ «Ключові системи»,
  • КНЕДП ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна»,
  • КНЕДП ПАТ «Національний депозитарій України»,
  • КНЕДП органів юстиції України,
  • КНЕДП АТ КБ «ПРИВАТБАНК»,
  • КНЕДП АТ «УкрСиббанк»,
  • КНЕДП Укрзалізниці,
  • КНЕДП ринку електричної енергії.
 
 

Головні переваги документа Арт‑Офіс:

 
  • Усі КЕП/ЕЦП, якими підписаний електронний документ, вбудовані в структуру документа та є його невід'ємною частиною.
  • Контент електронного документа не змінюється при підписанні КЕП/ЕЦП, тому упродовж усього життєвого циклу відповідає контенту первинного документа.
  • Формат первинного документа залишається незміннім після підписання документа КЕП/ЕЦП, що дозволяє використовувати звичні програми для роботи з документом на будь-якому етапі його життєвого циклу.
  • Документ є самодостатньою сутністтю та не залежить від програмного середовища, в якому був створений.
  • Електронний документ може передаватись з одного програмного середовища до іншого без змін та втрат будь-якими шляхами обміну інформацією.
  • Можливість автономного управління життєвим циклом підписання електронного документа за допомогою вбудованої в документ політики підписання.
  • Можливість підтримки життєвого циклу електронного документа в гетерогенному програмному середовищі.
  • Документ є єдиним (атомарним) файлом та не вимагає додаткових витрат і вимог для забезпечення цілісності даних.

Читати далі

 
 

Унікальний механізм створення документа Арт‑Офіс та його підписання необхідною кількістю КЕП/ЕЦП є власною розробкою нашої компанії, і даний механізм гарантує незмінність формату та вмісту (контенту) первинного електронного документа, на відміну від традиційного способу підписання документів КЕП/ЕЦП, при якому виконується внутрішній або зовнішній підпис бінарного вмісту файлу документа разом з його системними атрибутами.

 
 
 
 
 

Приклад електронного
документа Арт‑Офіс

240 KB
 
Завантажити
 
 
 

Приклад електронного
документа Арт‑Офіс

886 KB
 
Завантажити
 
 

Перевірити юридичну чинність будь-якого документа Арт‑Офіс та валідність усіх КЕП/ЕЦП, якими підписаний документ, Ви можете безкоштовно на сторінці перевірки документів Арт‑Офіс сайту КНЕДП «MASTERKEY».

Переглянути контент будь-якого документа Арт‑Офіс («PDF», «DOCX» або «XLSX») і одночасно перевірити його юридичну чинність і валідність усіх КЕП/ЕЦП, якими він підписаний, Ви можете безкоштовно за допомогою комп'ютерної програми «Арт‑Офіс Клієнт».

 

Читати далі

Навіть якщо на Вашому ПК не встановлено «Арт‑Офіс Клієнт», Ви все одно маєте можливість переглянути контент документа Арт‑Офіс. Для цього достатньо відкрити документ Арт‑Офіс у Вашій звичній офісній програмі: документ «PDF» - у програмі Adobe Reader, документ «DOCX» - у програмі MS Word. Також Ви можете переглянути реквізити КЕП/ЕЦП, якими документ був підписаний - інформація відображається в мітках підписів, що розташовані нижче тексту демонстраційних документів Арт‑Офіс. Зверніть увагу, що у даному випадку юридична чинність електронного документа та валідність КЕП/ЕЦП, якими був підписаний документ, - не перевіряються!

 
 

Політика підписання

 

Політика підписання являє собою набір правил для створення та перевірки КЕП/ЕЦП на кожному етапі життєвого циклу документа Арт‑Офіс, відповідно до яких кваліфікований електронний підпис / електронний цифровий підпис документа вважається дійсним та юридично значимим (валідним – визначення наведено в стандарті ДСТУ ETSI TR 102 045). Політика підписання вбудована в структуру документа Арт‑Офіс та є його невід'ємною частиною.

Завдяки гнучкості та універсальності механізму політики підписання, документ Арт‑Офіс є надійним та ефективним рішенням для широкого кола прикладних задач в галузі електронного документообігу, таких як службовий та бухгалтерський електронний документообіг, банківські електронні документи, електронні архіви тощо.

Застосування різних політик підписання забезпечує реалізацію, наприклад, таких типових сценаріїв створення електронних документів:

  • документи з одиночним персональним підписом КЕП/ЕЦП (лист, службова записка, доповідна);
  • бухгалтерські та адміністративно-господарські документи (накладні на переміщення, акти, протоколи тощо);
  • банківські виписки;
  • страхові поліси;
  • різноманітні договори, угоди тощо;
  • документи, засвідчені нотаріально.

Читати далі

 

Політики підписання забезпечують реалізацію не лише типових, але й більш унікальних сценаріїв створення юридично значимих електронних документів. Так, політика підписання може містити правила для персоніфікації підписанта, коли певний підпис на документі може бути виконаний лише КЕП/ЕЦП чітко визначеної особи, і ніяким іншим. Також політикою підписання можуть встановлюватись певні правила щодо черговості (порядку) підписання документа різними підписантами, строків підписання документа контрагентом тощо. У налаштуваннях політики підписання можливо задавати місце розташування та набір реквізитів КЕП/ЕЦП, які відображаються в підписаному КЕП/ЕЦП документі у вигляді візуальних елементів - міток підписів.

Створення та налаштування політик підписання документів Арт‑Офіс виконується за допомогою комп'ютерної програми «Дизайнер політик Арт‑Офіс» шляхом визначення таких атрибутів КЕП/ЕЦП, як «роль підпису» (первинний підпис або контрпідпис), «зобов'язання» — характеризує мету або наміри підписанта, «залежність» підпису від інших підписів тощо.

 
 

Юридична сила документів Арт‑Офіс

 

Документ Арт‑Офіс є юридично значимим в Україні електронним документом MS Word, MS Excel або PDF, який повністю відповідає вимогам чинного законодавства України у сфері електронного документообігу та використання електронних документів.

Основні організаційно-правові засади у сфері електронного документообігу та використання електронних документів регулюються Цивільним Кодексом України, Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22 травня 2003 року № 851‑IV, Законом України «Про електронну комерцію» від 03 вересня 2015 року № 675‑VIII, законом України «Про електронний цифровий підпис» від 22 травня 2003 року № 852‑IV.

Алгоритми формування та перевірки кваліфікованого електронного підпису / електронного цифрового підпису документа Арт‑Офіс відповідають національним українським і міжнародним стандартам у галузі електронного цифрового підпису.

Читати далі

 

Бібліотека криптографічних перетворень, що використовується при створенні документів Арт‑Офіс, пройшла державну експертизу в сфері криптографічного захисту інформації і має позитивний експертний висновок від 15.10.2019 р. № 04/03/02‑2956. Криптобібліотека виготовлена відповідно до технічних умов ТУ 58.2‑30404750‑006:2013.

Докладна інформація щодо юридичного статусу та застосування електронних документів в Україні, порядку надання податковим органам електронних документів під час проведення перевірки та подання копій електронних документів на запит контролюючих та/або правоохоронних органів, а також позиція податкових органів, викладена в листі Головного управління Міндоходів у м. Києві від 03.02.2014 № 1001/10/26‑15‑11‑01‑08 «Щодо юридичної сили первинного документа, який складений у електронному вигляді», доступні для ознайомлення за наступним посиланням:

 
 
 

Довідка щодо юридичного
статусу та застосування електронних
документів в Україні

318 KB
 
Завантажити
 
© ТОВ «ДІСІЕНСІ», 2016-2022. Усi права захищенi. Розроблено в Україні
Terms Of Use | Privacy Statement