Zoeken

Блог

Індивідуальні рішення Арт-Офіс: електронні документи - запросто!

Індивідуальні рішення Арт‑Офіс: електронні документи - запросто!

Працюйте з документами та укладайте договори так, як зручно Вам!

Якщо Ви - приватний підприємець або займаєтесь незалежною професійною діяльністю, то Ваша робота нерозривно пов’язана з укладанням з клієнтами і партнерами договорів, рахунків, актів і інших документів. Чи замислювались Ви колись про нові можливості, що відкриються перед Вами після переходу до використання у своїй взаємодії з контрагентами електронних документів замість паперових?

Програмні продукти «Арт‑Офіс» призначені для створення юридично значимих електронних документів у форматах документів MS Office і PDF та для роботи з такими електронними документами. Завдяки використанню індивідуальних продуктів «Арт‑Офіс» Ви зможете ефективно вирішувати наступні задачі:

  • Упродовж декількох хвилин укласти з клієнтом або бізнес-партнером юридично значимий електронний документ у форматі «PDF», «DOCX» або «XLSX» - документ Арт‑Офіс.
  • Просто в дружньому інтерфейсі звичних офісних програм переглянути одночасно вміст (контент) електронного документа, реквізити нанесених електронних цифрових підписів (ЕЦП) та перевірити валідність ЕЦП.
  • Підписати до декількох тисяч електронних документів «в один клік» - тобто здійснити так зване «пакетне підписання» електронних документів.
  • Установити власні правила укладення електронного документа, які гарантовано контролюються на кожному етапі життєвого циклу документа - наприклад, призначити черговість та обмеження за часом для нанесення підписів кожним учасником - стороною документа, дозволити підписання документа лише чітко визначеним особам тощо.
  • Надійно захистити електронний документ від пошкодження або внесення несанкціонованих змін, підробки підписів та печаток на документі на всіх етапах його життєвого циклу (як у ході підписання сторонами, так і під час зберігання документа) – завдяки використанню в продуктах «Арт‑Офіс» унікального механізму створення та захисту документів, що є власною розробкою нашої компанії.

Зверніть увагу, що під час узгодження та підписання документів у електронній формі і Ви, і Ваші контрагенти можете знаходитись у будь-якій точці світу, де є доступ до мережі Інтернет. Отже, Ви абсолютно вільні у виборі приємного для Вас місця роботи з документами.

Після переходу до використання електронних документів у Вас зникне необхідність роздруковувати кожний документ на папері в необхідній кількості екземплярів, надсилати комплект примірників документа поштою або кур'єром до іншого учасника угоди, декілька днів (у гіршому випадку - декілька тижнів) очікувати на повернення свого примірника документа з підписом контрагента.

Також вже не буде необхідності обліковувати, зберігати упродовж років в спеціально обладнаних приміщеннях, архівувати та знищувати після настання строку давності сотні або тисячі примірників паперових документів – відтепер усі Ваші документи можуть зберігатись у зручному для Вас вигляді (наприклад, у вигляді архіву файлів на жорсткому диску або в хмарному сховищі).

Здійснити достовірну перевірку цілісності, автентичності, дійсності електронного документа Арт‑Офіс та підписів на ньому Ви або будь-яка інша особа можете безкоштовно, в будь-який час, з будь-якої точки світу, без обмеження строків давності. Для цього навіть не доведеться встановлювати на ПК один з продуктів Арт‑Офіс або продовжувати ліцензію на раніше встановлений продукт.

Для ознайомлення з можливостями й перевагами продуктів «Арт‑Офіс» та для вибору рішення, яке максимально задовольнить Ваші бізнес-потреби, завітайте на сторінки сайту Арт‑Офіс з описом індивідуальних програмних продуктів «Арт‑Офіс плагін для MS Office» та «Арт‑Офіс Клієнт».

 

З повагою

Команда розробників «Арт‑Офіс»

 

Повернутись до переліку статей >>