Zoeken

Блог

Модуль узгодження та підписання корпоративних документів СОЕД Арт-Офіс - це Ваші нові можливості!

Модуль узгодження та підписання корпоративних документів СОЕД Арт‑Офіс - це Ваші нові можливості!

Укладайте внутрішні і корпоративні електронні документи за сценаріями підписання та узгодження будь-якої складності!

Гарна новина для користувачів СОЕД Арт‑Офіс! Відтепер у Системі обміну електронними документами Арт‑Офіс Ви можете не лише укладати зовнішні електронні документи з контрагентами, але також здійснювати внутрішньокорпоративне погодження та підписання документів. Для цього достатньо придбати додаткову ліцензію на «Модуль узгодження та підписання корпоративних документів СОЕД Арт‑Офіс»

Модуль узгодження та підписання корпоративних документів СОЕД Арт‑Офіс може використовуватись виключно як додатковий компонент СОЕД Арт‑Офіс, який розширює базову функціональність системи. Завдяки даному модулю Ви отримаєте в СОЕД Арт‑Офіс наступні нові можливості:

  • Укладати електронні документи, у тому числі, корпоративні і внутрішні, за сценаріями підписання та узгодження довільної складності.
  • Ефективно контролювати послідовність погодження та підписання документів кожним учасником (співробітником Вашої організації) у повній відповідності до встановленого маршруту проходження документа. Тим самим виключається ризик нанесення підпису ЕЦП не в свою чергу.
  • Переглядати у вигляді інтуїтивно зрозумілого графу візуалізований маршрут підписання кожного документа, при цьому однозначно видно, які саме етапи погодження та підписання документа вже пройдені, які етапи ще потребують уваги учасників процесу, і який з учасників має наступним погодити або підписати документ.
  • Користуватись удосконаленим персональним кабінетом, в якому у відповідних переліках відображаються ті документи, що очікують на Ваше погодження, підписання ЕЦП або підписання ЕЦП-печаткою. Окремим переліком виводяться документи, що очікують на підписання іншими учасниками. Такий підхід суттєво підвищує швидкість та ефективність роботи з електронними документами.
  • Додавати до маршрутів укладення електронних документів етапи погодження документа, що не потребують накладення на електронний документ підписів ЕЦП. Наприклад, у типовій ситуації, коли директор підписує документ лише після його погодження юристом або іншою уповноваженою особою.
  • Отримувати повідомлення - нотифікації про необхідність підписати або погодити певний документ лише тоді, коли відповідно до маршруту підписання документа настала саме Ваша черга виконати необхідну дію.
  • Налаштовувати сценарії, коли на відповідному етапі укладення документа необхідно накласти підпис, наприклад, лише одному з 3‑х співробітників, або усім членам комісії з 4‑х осіб, або двом з 5 членів колегії, а в загальному випадку – N з M осіб, що досить часто зустрічається на практиці.

 

З повагою

Команда розробників «Арт‑Офіс»

 

Повернутись до переліку статей >>