Повідомляємо, що проведено оновлення сервісу обміну електронними документами «Мій Арт‑Офіс», і відтепер користувачам доступні такі нові функції сервісу:
Управляйте доступом до документів: Адміністратор організації може встановлювати необхідний доступ співробітників до документів завдяки гнучкому механізму налаштування профілів доступу
Масово створюйте електронні документи для обміну з контрагентами: просто шляхом вибору файлів у файловій системі
Створюйте нові види внутрішніх документів, що потрібні саме Вашому бізнесу: відтепер Адміністратор організації може управляти переліком видів внутрішніх електронних документів
Досліджуйте історію документа: з новою функцією «Історія документа» на окремій сторінці перегляду документа доступна детальна інформація про усі дії з документом
З повагою
Команда розробників «Арт‑Офіс»
<< Повернутись до переліку статей