Новини «Мій Арт-Офіс»: управління доступом до документів, масове створення документів
Search
Search
Zoeken
Увійти
  • Зареєструватись
Арт-Офіс - Офіційний сайт Арт-Офіс - Офіційний сайт Задати питання ВХІД
  • Прoдукти
    • «Мій Арт-Офіс»
    • Для корпорацій
    • Десктопні продукти
  • Блог
  • Ціни
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Підтримка
    • Дoкумент Арт-Офіс
    • Експертні висновки
    • Інструкція користувача
    • FAQ - Часті питання
    • Калькулятор економії
    • Зворотній зв'язок
  • Інтеграція з 1С
  • API
  • Для ОСББ
  • Кoнтакти

Новини сервісу «Мій Арт‑Офіс»:
Управління доступом до документів, масове створення документів, власні типи внутрішніх документів, історія документа

Електронний документообіг Електронний документообіг

Новини сервісу «Мій Арт‑Офіс»:
Управління доступом до документів, масове створення документів, власні типи внутрішніх документів, історія документа

Відкрийте для себе нові функції оновленого сервісу обміну електронними документами «Мій Арт‑Офіс»!

Відкрийте для себе нові функції оновленого сервісу обміну електронними документами «Мій Арт‑Офіс»!

Повідомляємо, що проведено оновлення сервісу обміну електронними документами «Мій Арт‑Офіс», і відтепер користувачам доступні такі нові функції сервісу:

Управління доступом до документів

Управляйте доступом до документів: Адміністратор організації може встановлювати необхідний доступ співробітників до документів завдяки гнучкому механізму налаштування профілів доступу

Масове створення зовнішніх документів

Масово створюйте електронні документи для обміну з контрагентами: просто шляхом вибору файлів у файловій системі

Власні види внутрішніх документів

Створюйте нові види внутрішніх документів, що потрібні саме Вашому бізнесу: відтепер Адміністратор організації може управляти переліком видів внутрішніх електронних документів

Історія електронного документа

Досліджуйте історію документа: з новою функцією «Історія документа» на окремій сторінці перегляду документа доступна детальна інформація про усі дії з документом

Управління доступом до документів

Управляйте доступом до документів: Адміністратор організації може встановлювати необхідний доступ співробітників до документів завдяки гнучкому механізму налаштування профілів доступу

Масове створення зовнішніх документів

Масово створюйте електронні документи для обміну з контрагентами: просто шляхом вибору файлів у файловій системі

Власні види внутрішніх документів

Створюйте нові види внутрішніх документів, що потрібні саме Вашому бізнесу: відтепер Адміністратор організації може управляти переліком видів внутрішніх електронних документів

Історія електронного документа

Досліджуйте історію документа: з новою функцією «Історія документа» на окремій сторінці перегляду документа доступна детальна інформація про усі дії з документом

 

З повагою

Команда розробників «Арт‑Офіс»

 

<< Повернутись до переліку статей

© ТОВ «ДІСІЕНСІ», 2016-2022. Усi права захищенi. Розроблено в Україні
Terms Of Use | Privacy Statement