Повідомляємо, що проведено оновлення сервісу обміну електронними документами «Мій Арт‑Офіс», і відтепер користувачам доступні такі нові функції сервісу:
API сервісу «Мій Арт‑Офіс» - програмний інтерфейс для інтеграції сервісу із зовнішніми системами. Ознайомитись з детальним описом API та прикладами його використання можливо за посиланням: Опис API сервісу «Мій Арт‑Офіс»
Автоматичне додавання зображення печатки організації та факсиміле до міток підписів у підписаних користувачем документах, якщо користувач попередньо завантажив ці зображення до свого профілю у сервісі
Експорт документа «Арт‑Офіс» до формату, в якому можлива його перевірка за допомогою державних он-лайн сервісів перевірки ЕЦП на сайтах ЦЗО та Мін'юсту.
ZIP-архів з експортованим документом містить Інструкцію з перевірки ЕЦП на вказаних сайтах.
Виконання групових операцій з документами, наприклад, підписання ЕЦП або переміщення до архіву
Новий фільтр документів «Недавні документи» допоможе швидко знайти останні документи, з якими працював користувач
Відправка файлу електронного документа на Email контрагента, наприклад, якщо у контрагента немає ЕЦП
Іконка біля ПІБ або назви контрагента в переліку осіб, що мають доступ до документа, означає, що даний контрагент вже переглянув документ. Для перегляду інформації про дату і час ознайомлення контрагентів з електронним документом достатньо підвести курсор до кнопки наприкінці рядка «Контрагенти»
З повагою
Команда розробників «Арт‑Офіс»
<< Повернутись до переліку статей