FAQ - Часті питання | Арт-Офіс
Search
Search
Zoeken
Увійти
  • Зареєструватись
Арт-Офіс - Офіційний сайт Арт-Офіс - Офіційний сайт Замовити консультацію
  • Прoдукти
    • «Мій Арт-Офіс»
    • Для корпорацій
    • Десктопні продукти
  • Блог
  • Ціни
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Підтримка
    • Дoкумент Арт-Офіс
    • Експертні висновки
    • Інструкція користувача
    • FAQ - Часті питання
    • Калькулятор економії
    • Зворотній зв'язок
  • Інтеграція з 1С
  • API
  • Для ОСББ
  • Кoнтакти
  • ВХІД

FAQ - Часті питання

 

ДОКУМЕНТ АРТ‑ОФІС

ЯК ПЕРЕВІРИТИ ДОКУМЕНТ АРТ‑ОФІС?

ХМАРНИЙ СЕРВІС «МІЙ АРТ‑ОФІС»

ПЛАГІН ДЛЯ MS OFFICE

АРТ‑ОФІС КЛІЄНТ

СИСТЕМА ОБМІНУ ЕЛЕКТРОННИМИ ДОКУМЕНТАМИ АРТ‑ОФІС

Документ Арт-Офіс

 

Що таке «електронний документ»?

 

Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22 травня 2003 року № 851‑IV електронний документ – це документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа.

Читати далі

Частиною 1 статті 6 даного Закону встановлено, що накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відповідно, одним з найважливіших реквізитів електронного документа, після чого він отримує статус документа, є накладений на нього електронний підпис.

З докладною інформацією щодо юридичного статусу та застосування електронних документів в Україні, порядку надання податковим органам електронних документів під час проведення перевірки та подання копій електронних документів на запит контролюючих і правоохоронних органів Ви можете ознайомитись за наступним посиланням: «Електронні документи Довідка.pdf»

 

Що відбудеться з КЕП/ЕЦП, якими підписаний документ Арт‑Офіс, якщо контент електронного документа буде змінено або пошкоджено?

 

Підписи КЕП/ЕЦП, якими документ Арт‑Офіс був підписаний до зміни контенту, будуть видалені з електронного документа або втратять чинність (валідність).

 

Чи можливо на програмному рівні для підписаного нами документа Арт‑Офіс установити строк, упродовж якого цей документ може бути підписаний контрагентом?

 

Так, указана перевірка може виконуватись на програмному рівні, якщо для створення електронного документа вибрано відповідну спеціалізовану політику підписання документа.

 

Як перевірити документ Арт-Офіс?

 

Чинність електронного документа Арт‑Офіс може бути перевірена наступними способами:

  • На  сторінці перевірки документів Арт-Офіс  сайту КНЕДП «MASTERKEY».
  • За допомогою державних он-лайн сервісів перевірки КЕП/ЕЦП на сайтах  Центрального засвідчувального органу  та  Міністерства юстиції України.  Детальний опис перевірки документа Арт-Офіс на вказаних сайтах містить «Інструкція з перевірки електронних документів на сайтах ЦЗО та Мін'юсту».
  • У офісних програмах MS Word та MS Excel з установленою програмною надбудовою  «Арт-Офіс плагін для MS Office».
  • За допомогою комп'ютерної програми  «Комплекс криптографічного захисту інформації «Арт-Крипто+», яка має   позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у галузі КЗІ.

Перевірка чинності електронних документів Арт‑Офіс здійснюється у будь-який час і є безкоштовною.

 

Хмарний сервіс «Мій Арт‑Офіс»

 

Чи потрібно моїм контрагентам купувати пакет документів для підписання електронних документів, що створені мною у сервісі «Мій Арт‑Офіс»?

 

Підписання усіх вхідних документів у персональному кабінеті користувача сервісу «Мій Арт‑Офіс» є безкоштовним.
Ваші контрагенти можуть безкоштовно підписати усі створені Вами документи, а Ви, у свою чергу, можете безкоштовно підписати будь-яку кількість документів, створених Вашими контрагентами.

 
 

Наскільки вигідно користуватись сервісом «Мій Арт‑Офіс» для обміну електронними документами?

 

Розрахувати свою вигоду при користуванні сервісом «Мій Арт‑Офіс» для обміну документами з Вашими контрагентами Ви можете за допомогою Калькулятора економії.

 
 

З якими апаратними носіями електронних ключів є можливість працювати в сервісі «Мій Арт‑Офіс»?

 

У хмарному сервісі миттєвого обміну електронними документами «Мій Арт‑Офіс» підтримуються наступні апаратні носії:

  • АТ «ІІТ» - Алмаз-1К
  • Компанія «АВТОР» - SecureToken-337F
  • Компанія «АВТОР» - CryptoCard-337
  • Компанія «АВТОР» - USB-ключ SecureToken-337
  • Компанія «Авест-Україна» - AvestKey
  • ТОВ «АЙ ТІ ІНЖИНІРІНГ» - EFIT KEY

 

Плагін для MS Office

 

Чим «базова» політика підписання відрізняється від «спеціалізованої»?

 

Базові політики підписання є готовими універсальними політиками, які використовуються в «Арт-Офіс плагін для MS Office» для створення більшості типових електронних документів, наприклад, службових записок, доповідних, заяв, рапортів, актів приймання-передачі, двосторонніх договорів, рахунків-фактур тощо.

Читати далі

Спеціалізовані політики підписання - це спеціально розроблені за допомогою комп'ютерної програми «Дизайнер політик Арт‑Офіс» політики підписання, призначені для реалізації нетипових та унікальних бізнес-сценаріїв створення електронних документів, тому вони є максимально адаптованими до специфічних бізнес-процесів організації. Прикладом спеціалізованої політики є персоніфікована політика, яка дозволяє підписати документ КЕП/ЕЦП лише визначеним особам і лише у встановленому порядку. Контроль строків підписання документа представниками сторін також реалізується шляхом використання спеціалізованих політик підписання.

 

Для створення яких електронних документів призначені базові політики підписання «Авторський підпис», «Акт приймання-передачі», «Двосторонній договір» і «Рахунок-фактура», і що слід враховувати при їх застосуванні?

 
  • Політика підписання «Авторський підпис» використовується при особистому листуванні, а також у службовій діяльності при підготовці документів, що мають одного автора (службова записка, доповідна записка, заява, рапорт тощо).
  • Політика підписання «Акт приймання-передачі» використовується для підтвердження факту передавання Виконавцем матеріальних цінностей або робіт Замовнику. Політика передбачає можливість підписати документ Виконавцем з однієї сторони, та Замовником з іншої сторони будь-яким ключем КЕП/ЕЦП без обмежень за часом.
  • Політика підписання «Двосторонній договір» використовується для підтвердження згоди учасників договору на виконання його умов. Політика передбачає два паралельні підписи учасників договору та два необов'язкові підписи типу «печатка». Підпис типу «печатка» є контрпідписом і засвідчує відповідний первинний підпис. Політика передбачає можливість підписати документ будь-яким ключем КЕП/ЕЦП без обмежень за часом. Підписант може вилучити лише власний первинний підпис та/або власний підпис типу «печатка».
  • Політика підписання «Рахунок-фактура» використовується для підтвердження факту формування рахунку-фактури. Політика передбачає можливість підписати документ будь-яким ключем КЕП/ЕЦП без обмежень за часом.

Читати далі

 

Я установив програму «Арт-Офіс плагін для MS Office», але вкладка «Арт-Офіс» не з'явилась у меню програми MS Word або MS Excel, що робити?

 

Необхідно додатково активувати «Арт-Офіс плагін для MS Office» у програмі MS Word або MS Excel відповідно до рекомендацій, наведених в документі «Інструкція з активації Арт-Офіс плагін для MS Office».

 

Ще вчора все працювало бездоганно, а сьогодні при спробі підписати документ дійсним КЕП/ЕЦП виникає помилка «Сертифікат не знайдено» або «Сертифікат OCSP-сервера не знайдено». Що робити?

 

Указана помилка може виникати у випадку, якщо змінились сертифікати Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (КНЕДП), який видав Вам КЕП/ЕЦП.

У даній ситуації Ви можете завантажити zip-архів «Актуальні сертифікати КНЕДП» на свій комп'ютер, розпакувати його та скопіювати всі файли сертифікатів КНЕДП до локального сховища сертифікатів C:\Certificates.

 
 
 

Актуальні сертифікати
КНЕДП

40 KB
 
Завантажити
 

Арт-Офіс Клієнт

 

Чим програма «Арт-Офіс Клієнт» відрізняється від програми «Арт-Офіс плагін для MS Office»?

 
  • Обидві програми успішно використовуються для роботи з електронними документами в форматах «DOCX» та «XLSX», але «Арт-Офіс Клієнт» дозволяє створювати, переглядати та перевіряти чинність юридично значимих в Україні електронних документів також і в форматі «PDF».
  • «Арт-Офіс Клієнт» є окремою (самостійною) комп'ютерною програмою з власним інтерфейсом, для роботи якої не є обов'язковою наявність на комп'ютері користувача встановлених офісних програм MS Word або MS Excel, тоді як «Арт-Офіс плагін для MS Office» є програмною надбудовою до MS Word або MS Excel, і робота з електронними документами здійснюється безпосередньо в інтерфейсі вказаних офісних програм.

Читати далі

 

Мої контрагенти є користувачами програми «Арт-Офіс плагін для MS Office», а я хочу використовувати «Арт-Офіс Клієнт». Чи зможу я в програмі «Арт-Офіс Клієнт» переглядати, підписувати КЕП/ЕЦП та перевіряти дійсність електронних документів, що створені контрагентами за допомогою «Арт-Офіс плагін для MS Office»?

 

Так. У комп'ютерній програмі «Арт-Офіс Клієнт» Ви маєте можливість переглянути, підписати КЕП/ЕЦП та перевірити чинність будь-якого електронного документа Арт-Офіс, створеного за допомогою «Арт-Офіс плагін для MS Office». Ваші контрагенти - користувачі «Арт-Офіс плагін для MS Office» також можуть працювати з електронними документами в форматах «DOCX» та «XLSX», які створені Вами та підписані КЕП/ЕЦП за допомогою програми «Арт-Офіс Клієнт».

 

Система обміну електронними документами Арт‑Офіс

 

Ключі яких КНЕДП можуть використовуватись контрагентами для підключення до СОЕД Арт-Офіс?

 

Підключитись до системи та обмінюватись юридично значимими електронними документами мають можливість контрагенти, які мають ключі КЕП/ЕЦП, що видані такими Кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг (КНЕДП): КНЕДП «MASTERKEY», КНЕДП Інформаційно-довідкового департаменту Державної фіскальної служби України, КНЕДП ТОВ «Ключові системи», КНЕДП ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна», КНЕДП ПАТ «Національний депозитарій України», КНЕДП ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК», КНЕДП органів юстиції України, КНЕДП ПАТ КБ «УкрСиббанк», КНЕДП Укрзалізниці, КНЕДП ринку електричної енергії.

 

Наша організація є держателем СОЕД Арт-Офіс. Чи вірно ми зрозуміли, що один або декілька наших співробітників мають постійно виконувати функції адміністрування усіх користувачів системи, у тому числі, реєструвати в системі усіх співробітників кожної організації-контрагента, видавати та обмежувати права доступу цим особам?

 

У СОЕД Арт-Офіс реалізовано гнучкий механізм надання та розмежування прав доступу шляхом видачі користувачу однієї або декількох необхідних ролей. У описаній вище ситуації користувач, який має роль «Глобальний адміністратор», може зареєструвати в кожній організації лише одного співробітника і видати йому роль «Локальний адміністратор». Надалі кожен користувач з роллю «Локальний адміністратор» зможе самостійно реєструвати усіх інших співробітників своєї організації та управляти їх правами шляхом видачі ролей «Оператор угод» та «Оператор документів».

 

Як включити до загального переліку політик підписання, доступних для використання усіма контрагентами, нову політику, в якій встановлено контроль черговості та строків підписання КЕП/ЕЦП сторонами угоди?

 

Політика підписання, в якій встановлено контроль черговості та строків підписання КЕП/ЕЦП сторонами угоди, є спеціалізованою політикою підписання документів Арт-Офіс і може бути створена за допомогою комп'ютерної програми «Дизайнер політик Арт‑Офіс». Включити нову політику підписання до переліку політик, доступних усім контрагентам, може співробітник організації - держателя системи, який має роль «Глобальний адміністратор».

 
© ТОВ «ДІСІЕНСІ», 2016-2013. Усi права захищенi. Розроблено в Україні
Terms Of Use | Privacy Statement