ДОКУМЕНТ АРТ‑ОФІС
ЯК ПЕРЕВІРИТИ ДОКУМЕНТ АРТ‑ОФІС?
ХМАРНИЙ СЕРВІС «МІЙ АРТ‑ОФІС»
ПЛАГІН ДЛЯ MS OFFICE
АРТ‑ОФІС КЛІЄНТ
СИСТЕМА ОБМІНУ ЕЛЕКТРОННИМИ ДОКУМЕНТАМИ АРТ‑ОФІС
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22 травня 2003 року № 851‑IV електронний документ – це документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа.
Читати далі
Частиною 1 статті 6 даного Закону встановлено, що накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відповідно, одним з найважливіших реквізитів електронного документа, після чого він отримує статус документа, є накладений на нього електронний підпис.
З докладною інформацією щодо юридичного статусу та застосування електронних документів в Україні, порядку надання податковим органам електронних документів під час проведення перевірки та подання копій електронних документів на запит контролюючих і правоохоронних органів Ви можете ознайомитись за наступним посиланням: «Електронні документи Довідка.pdf»
Підписи КЕП/ЕЦП, якими документ Арт‑Офіс був підписаний до зміни контенту, будуть видалені з електронного документа або втратять чинність (валідність).
Так, указана перевірка може виконуватись на програмному рівні, якщо для створення електронного документа вибрано відповідну спеціалізовану політику підписання документа.
Чинність електронного документа Арт‑Офіс може бути перевірена наступними способами:
Перевірка чинності електронних документів Арт‑Офіс здійснюється у будь-який час і є безкоштовною.
Підписання усіх вхідних документів у персональному кабінеті користувача сервісу «Мій Арт‑Офіс» є безкоштовним. Ваші контрагенти можуть безкоштовно підписати усі створені Вами документи, а Ви, у свою чергу, можете безкоштовно підписати будь-яку кількість документів, створених Вашими контрагентами.
Розрахувати свою вигоду при користуванні сервісом «Мій Арт‑Офіс» для обміну документами з Вашими контрагентами Ви можете за допомогою Калькулятора економії.
У хмарному сервісі миттєвого обміну електронними документами «Мій Арт‑Офіс» підтримуються наступні апаратні носії:
Базові політики підписання є готовими універсальними політиками, які використовуються в «Арт-Офіс плагін для MS Office» для створення більшості типових електронних документів, наприклад, службових записок, доповідних, заяв, рапортів, актів приймання-передачі, двосторонніх договорів, рахунків-фактур тощо.
Спеціалізовані політики підписання - це спеціально розроблені за допомогою комп'ютерної програми «Дизайнер політик Арт‑Офіс» політики підписання, призначені для реалізації нетипових та унікальних бізнес-сценаріїв створення електронних документів, тому вони є максимально адаптованими до специфічних бізнес-процесів організації. Прикладом спеціалізованої політики є персоніфікована політика, яка дозволяє підписати документ КЕП/ЕЦП лише визначеним особам і лише у встановленому порядку. Контроль строків підписання документа представниками сторін також реалізується шляхом використання спеціалізованих політик підписання.
Необхідно додатково активувати «Арт-Офіс плагін для MS Office» у програмі MS Word або MS Excel відповідно до рекомендацій, наведених в документі «Інструкція з активації Арт-Офіс плагін для MS Office».
Указана помилка може виникати у випадку, якщо змінились сертифікати Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (КНЕДП), який видав Вам КЕП/ЕЦП.
У даній ситуації Ви можете завантажити zip-архів «Актуальні сертифікати КНЕДП» на свій комп'ютер, розпакувати його та скопіювати всі файли сертифікатів КНЕДП до локального сховища сертифікатів C:\Certificates.
C:\Certificates
Так. У комп'ютерній програмі «Арт-Офіс Клієнт» Ви маєте можливість переглянути, підписати КЕП/ЕЦП та перевірити чинність будь-якого електронного документа Арт-Офіс, створеного за допомогою «Арт-Офіс плагін для MS Office». Ваші контрагенти - користувачі «Арт-Офіс плагін для MS Office» також можуть працювати з електронними документами в форматах «DOCX» та «XLSX», які створені Вами та підписані КЕП/ЕЦП за допомогою програми «Арт-Офіс Клієнт».
Підключитись до системи та обмінюватись юридично значимими електронними документами мають можливість контрагенти, які мають ключі КЕП/ЕЦП, що видані такими Кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг (КНЕДП): КНЕДП «MASTERKEY», КНЕДП Інформаційно-довідкового департаменту Державної фіскальної служби України, КНЕДП ТОВ «Ключові системи», КНЕДП ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна», КНЕДП ПАТ «Національний депозитарій України», КНЕДП ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК», КНЕДП органів юстиції України, КНЕДП ПАТ КБ «УкрСиббанк», КНЕДП Укрзалізниці, КНЕДП ринку електричної енергії.
У СОЕД Арт-Офіс реалізовано гнучкий механізм надання та розмежування прав доступу шляхом видачі користувачу однієї або декількох необхідних ролей. У описаній вище ситуації користувач, який має роль «Глобальний адміністратор», може зареєструвати в кожній організації лише одного співробітника і видати йому роль «Локальний адміністратор». Надалі кожен користувач з роллю «Локальний адміністратор» зможе самостійно реєструвати усіх інших співробітників своєї організації та управляти їх правами шляхом видачі ролей «Оператор угод» та «Оператор документів».
Політика підписання, в якій встановлено контроль черговості та строків підписання КЕП/ЕЦП сторонами угоди, є спеціалізованою політикою підписання документів Арт-Офіс і може бути створена за допомогою комп'ютерної програми «Дизайнер політик Арт‑Офіс». Включити нову політику підписання до переліку політик, доступних усім контрагентам, може співробітник організації - держателя системи, який має роль «Глобальний адміністратор».