Інтеграція «Мій Арт-Офіс» з 1С | Арт-Офіс
Search
Search
Zoeken
Увійти
  • Зареєструватись
Арт-Офіс - Офіційний сайт Арт-Офіс - Офіційний сайт Замовити консультацію
  • Прoдукти
    • «Мій Арт-Офіс»
    • Для корпорацій
    • Десктопні продукти
  • Блог
  • Ціни
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Підтримка
    • Дoкумент Арт-Офіс
    • Експертні висновки
    • Інструкція користувача
    • FAQ - Часті питання
    • Калькулятор економії
    • Зворотній зв'язок
  • Інтеграція з 1С
  • API
  • Для ОСББ
  • Кoнтакти
  • ВХІД
 

Інтеграція Арт‑Офіс з 1С

 
Завантажити
 

«Модуль Арт‑Офіс для 1С» - це програмна надбудова до бухгалтерської програми «1С», яка призначена для інтеграції з хмарним сервісом миттєвого обміну електронними документами «Мій Арт‑Офіс».
Одразу після встановлення даної програми та її налаштування бухгалтер може буквально «у один клік» завантажувати первинні документи (акти, рахунки, видаткові накладні), що створені ним в «1С», до хмарного сервісу «Мій Арт‑Офіс» для їх підписання КЕП/ЕЦП та миттєвого обміну з контрагентами.
Первинні документи в електронній формі, отримані в хмарному сервісі «Мій Арт‑Офіс» від контрагентів (які установили «Модуль Арт‑Офіс для 1С»), так само «у один клік» завантажуються до «1С» просто у звичному інтерфейсі цієї програми!

 
 

«Модуль  Арт‑Офіс для 1С»

 
надає користувачам наступні можливості:
  • Інтегрувати «1С» у конфігураціях «1С:Підприємство 8.3. Управління торговим підприємством» та «1С:Підприємство 8.3. Бухгалтерія 2.0» з хмарним сервісом миттєвого обміну електронними документами «Мій Арт‑Офіс». Без необхідності залучати розробників «1С»!
  • Автоматично завантажувати з «1С» до сервісу «Мій Арт‑Офіс» та вивантажувати з сервісу до «1С» необхідні вхідні та вихідні первинні документи в електронній формі (PDF).
  • Легко та невимушено обробляти навіть великі обсяги документів завдяки зручній та інтуїтивній фільтрації первинних документів, наявності масових операцій з документами та автоматичній синхронізації станів документів у «1С» при їх підписанні або відхиленні контрагентами в сервісі «Мій Арт‑Офіс».
  • Переглядати контент первинних документів, у тому числі, відомості про нанесені на документ підписи, автоматично перевіряти валідність цих підписів та чинність електронних документів.
 
 
 

Модуль Арт‑Офіс
для 1С

3.9 MB
 
Завантажити
 
 
 

Інструкція користувача
Конфігурація БУ

7.9 MB
 
Завантажити
 
 
 

Інструкція користувача
Конфігурація УТП

6.4 MB
 
Завантажити
 

Ціни

 
 


 
ЛІЦЕНЗІЯ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ
«Модуль Арт‑Офіс для 1С»


 

1

РІК
 
 
Детальніше
 

Умови:

Ліцензія видається на одну організацію строком на 1 рік та використовується усіма співробітниками організації (підписантами) без обмеження їх кількості.

 
 
 

1 250 грн

 
 
 
Купити онлайн    
 
 
 
 

Як придбати?

 

Як працювати?

 

Як налаштувати?

 
 

Для отримання консультації щодо інтеграції «Арт‑Офіс» з «1С» напишіть нам:

Дякуємо за звернення!
Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом.

*
*
*
*

Просто залиште контактну інформацію, і наш менеджер
зв’яжеться з Вами для більш детальної консультації.
Ми гарантуємо конфіденційність Ваших даних
і не будемо їх використовувати не за призначенням.

© ТОВ «ДІСІЕНСІ», 2016-2021. Усi права захищенi. Розроблено в Україні
Terms Of Use | Privacy Statement