«Модуль Арт‑Офіс для 1С» - це програмна надбудова до бухгалтерської програми «1С», яка призначена для інтеграції з хмарним сервісом миттєвого обміну електронними документами «Мій Арт‑Офіс». Одразу після встановлення даної програми та її налаштування бухгалтер може буквально «у один клік» завантажувати первинні документи (акти, рахунки, видаткові накладні), що створені ним в «1С», до хмарного сервісу «Мій Арт‑Офіс» для їх підписання КЕП/ЕЦП та миттєвого обміну з контрагентами. Первинні документи в електронній формі, отримані в хмарному сервісі «Мій Арт‑Офіс» від контрагентів (які установили «Модуль Арт‑Офіс для 1С»), так само «у один клік» завантажуються до «1С» просто у звичному інтерфейсі цієї програми!
ЛІЦЕНЗІЯ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ «Модуль Арт‑Офіс для 1С»
Умови:
Ліцензія видається на одну організацію строком на 1 рік та використовується усіма співробітниками організації (підписантами) без обмеження їх кількості.
Просто залиште контактну інформацію, і наш менеджер зв’яжеться з Вами для більш детальної консультації. Ми гарантуємо конфіденційність Ваших даних і не будемо їх використовувати не за призначенням.